• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84525
+
-

کارخانه فراوری مس در شاهرود  راه‌اندازی می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان این‌که راه‌اندازی کارخانه فراوری مس طرود در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به‌زودی با راه‌اندازی این کارخانه فرصت‌های شغلی برای جوانان منطقه فراهم خواهد شد و زمینه مهاجرت معکوس نیز فراهم می‌شود.

به گزارش مهر «منوچهر فخری» در نشستی با دهیاران و شورای اسلامی روستاهای دهستان طرود شهرستان شاهرود با بیان این‌که مشکلات کارخانه فراوری مس طرود بررسی و پیگیری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این کارخانه فرصت اشتغال برای جوانان روستاهای دهستان طرود فراهم شود. وی افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و توانمندسازی زنان، در سفر به دهستان طرود مقرر شد ۲۰ فقره تسهیلات وام کم‌بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به زنان هنرمند و توانمند قالیباف برای توسعه کارگاه‌های قالیبافی روستاهای منطقه پرداخت شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان این‌که زیرساخت‌های لازم برای توسعه با مشارکت خیران و بخش خصوصی زودتر به نتیجه می‌رسد، اظهار کرد: برای توسعه علم و دانش دختران روستایی به همت یکی از خیران مدرسه‌ساز یک باب مدرسه 6 کلاسه دخترانه در دهستان طرود  کلنگ‌زنی شد.

فخری با بیان این‌که مردم روستا کمترین توقع را دارند و نیازمند بیشترین توجه از سوی مسئولان هستند، بیان کرد: مشکل آب مردم روستای طرود باید بررسی و حل شود و از سویی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند مشکلات حوزه این دهستان برطرف شود. وی با بیان این‌که همه تلاش‌ها باید در راستای جلب رضایت مردم باشد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند به وعده‌های خود در پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم روستا جامه عمل بپوشانند، چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و جلب رضایت ایشان باید در انجام امور همواره در اولویت  قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید